星期五, 6月 26, 2015

皮膚好的幕後功臣︰SASSOU 金箔潔膚美顏石鹼 II

我上年6月寫過一篇「SASSOU 金箔潔膚美顏石鹼」(重溫按此),直到今個月剛好一年!已經用了這金箔梘一年零一個月,用到它一滴都冇才去買新的!

平時一支牙膏裝洗面乳,無可能用到一滴都冇,用金箔梘真的好抵!$500不用,可以用到超過一年, 今個月再去買,只買舊金箔梘就可以了!盒和起泡網都不用添置,夠晒環保!

而最重要就是皮膚好了!一整年鼻子都沒有生暗瘡 (都在下巴生!因身體問題……),我都沒有再因為皮膚不夠乾淨而生暗瘡了!還有,我上年一併用SKII的美白精華加金箔梘,今年粉底顏色可以用淺一度!!!白晢了一點點呀!(白少少就已經好開心!) 毛孔乾淨,護膚品都吸收D

我已經介紹了好多好姐妹在用,每個都好得好好!如果怕用金箔梘,其實可以放心,初期是會覺得有點乾的,用一排之後就會感覺良好。我晚間的流程是︰

1.      落妝
2.      洗澡兼用金箔梘洗臉
3.      用冷水再洗一洗臉希望收一下毛孔 (太累會SKIP)
4.      吹頭 (讓臉上什麼都沒有的情況下待半小時)
5.      用家用美容針碌面 (太累會SKIP)
6.      噴上花水或精華水 (另文再說!有正野介紹!)
7.      SEANOL CREAM (重溫按此!還未用的姐妹,真的要買!正!)
8.      EYE CREAM (對眼好唔對路時先用,太累當然SKIP)

睇完就知,其實我的護膚程序就只是︰落妝、洗臉、花水、SEANOL CREAM!是不是特別簡單呢?我現在要快的話,真的10秒就搽好護膚品瞓得!

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




砂糖我開了個FACEBOOK PAGE,大家想緊貼我既UPDATE,以後有傾有講,有筍野又可以即時分享,就去LIKE一下啦!


沒有留言: