星期五, 2月 28, 2014

櫻花色調



在買Starbucks櫻花杯的同日下午,遇上了它……

又是櫻花色調的!

超級靚!試過有女生在街上,禁不住回頭看我手上的這個電話套。

之前postfacebook的時候,真的有朋友以為我買了個粉色的clutch bag

近來跟朋友聚會,它都成了席間的焦點。

好想帶它去日本看櫻花!!!

5 則留言:

Unknown 說...

你好, 最近看花猴的BLOG, 很多配搭文, 你有幫襯過台灣的PUREE, KIYUMI嗎???

Little Sugar 說...

我有幫襯過puree, 經淘寶,不過好耐才送運,puree 興收order才於韓國攞, 所以好耐, 我上兩次買野, 等左10日以上。

Little Sugar 說...
此留言已被作者移除。
Little Sugar 說...

我有幫襯過puree, 經淘寶,不過好耐才送運,puree 興收order才於韓國攞, 所以好耐, 我上兩次買野, 等左10日以上。

Unknown 說...

原來淘寶都有...不過依家少用左淘寶...想係台灣寄返黎...