星期一, 2月 17, 2014

黑糖薑母茶

有姐妹說我上次推介的台灣有機薑茶「唔夠薑」,所以,今次推介一款絕對「夠薑」的!

如果愛好薑好薑,飲落辛辣感重的,那麼,一粒粒那些一定是不二之選。

因為,多數一粒粒的都有真材實料在內,加熱水沖泡後,就會看到。這盒「黑金傳奇」都是一樣。一粒就有齊黑糖、老薑、紅棗和桂圓四合一。

雖然這幾天暖和了一點點,可以還是很冷,飲薑茶來驅寒的同時,又可補血養氣,刺激血液循環,沖泡後,真的見到一絲絲的薑,飲落夠好有薑味!又甜又辣好好飲!那天同事外出工作,回來時說冷得頭痛,飲了這薑茶後,頭痛得以舒緩。

我是在銅鑼灣希慎的JASON’S買的,價錢是$80,裡面有15粒,如果大家看到比這個價錢平的,請告訴我,好等我去入平貨!

7 則留言:

Love forever 說...

銅鑼灣Supermarket.PR Showroom
Unit 1850, 18/F Eton Tower
8 Hysan Avenue, Causeway Bay,
銅鑼灣希慎道8號裕景商業中心18樓 Solo Offices 1850室
(利園一期LV對面DBS旁)
電話:51006925 whatsapp
營業時間:暫逢星期一/三/五
13:30pm - 19:00pm
公衆假期休息

好似是$75/包

Unknown 說...

台灣買, 平好多, NT$200@, 買五送一, 即NT$1000/6包, 以前600G/包, 依家500/包, 但依家冇以前咁好飲LU...

Little Sugar 說...

Sweetory, 香港點解咩都咁貴 :(

Unknown 說...

所以俾機會你去多O的旅行/入貨...哈哈哈哈哈哈

Little Sugar 說...

一講旅行呢兩個字,就有DD身痕!哈哈!

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

HKTV Mall有得賣, $59/包咋

http://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/%E5%A4%A7%E5%9B%8D%E6%85%B6%E5%B0%88%E9%96%80%E5%BA%97/s/H0678001/%E9%BB%91%E9%87%91%E5%82%B3%E5%A5%87/%E9%BB%91%E7%B3%96%E8%96%91%E6%AF%8D%E8%8C%B6-%E5%9B%9B%E5%90%88%E4%B8%80-250%E5%85%8B515%E7%B2%92/p/H0678001_S_5001