星期一, 3月 30, 2015

Burger Republic

週未去將軍澳POPCORN STAR CENIMA 看「雛妓」,看到之前NEW YORK FRIES那舖位開了一間Burger Republic,即決定入戲院前就食佢啦!

完全沒有期望的情況下,好有意外驚喜!

鐵甲人點的是Cheese Classico,漢堡牛超Juicy爆汁,食到一手都係,幸好我們不是買入戲院食!

我的是Chicken Maxicana, 味道好有層次的!因為又有牛油果醬、又CREAM又有芝士,雞又有味而不鞋口的!

Burger主角真的冇得輸,只是薯條就是普通水準喇!沒有之前的NEW YORK FRIES那麼好味。不過,我無聊發現,桌上的茄汁樽是跟PADDINGTON電影中一樣的。

最後,影了個餐牌比大家,下次去看戲前,可以揀定食哪個SET喇!^^

地址︰將軍澳唐賢街9PopCorn商場1F24-F26號舖

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





砂糖我開了個FACEBOOK PAGE,大家想緊貼我既UPDATE,以後有傾有講,有筍野又可以即時分享,就去LIKE一下啦!






沒有留言: