星期二, 12月 16, 2014

渣甸坊真的有好野!

夏天我絕不會走入渣甸坊,原因無他,就是熱。秋冬呢,我必定入去逛一下,因為,隨時都會買到抵過商場店的好野!

衫呀,頭飾呀這些我就不多說,來介紹渣甸坊一入去左右兩間的SCRAF店。雖然分了左右,其實都是同一間的,款多有平有貴 (貴的其實都是上百而已),平的幾十就有交易。

而我每年冬天,都會去執一兩條平頸巾的。我好鍾意頸巾,年年一入冬每天都會戴著,去到世界各地,只要一有點點凍,我就一定會戴頸巾乜乜乜 (入曬腦自動波就寫到咁)

我這樣高用量頸巾用家,當然久不久就要轉款,既然要轉,就當然買平一點的。
貴的我當然也會買,畢竟有時貴的也有它貴的道理,有時有些好像BURBERRY那些CLASSIC款,真的可以買下去,CLASSIC款,不退潮流,不限年齡,只要不穿不破,真的可以用一世。

今年我在乍甸坊就入了兩條。
粉紅、粉藍這條買來襯CAUSAL衫的。質地超軟熟多色,我有想過買埋黑白和粉紅配黃的。

另外這條格仔粉紅色好靚,放在SOGO4百我都信,靚料SOFT不吉肉。我用來襯GIRLY或上班衫的。

這條完全不同STYLE,但價錢一樣是$99,真的抵到無朋友!(我知淘寶可以更平,但頸巾太貼肉,我真的要親手摸過舒服夠SOFT先買!)


沒有留言: