星期五, 11月 08, 2013

Flight Mode

翻看Email裡的Sent Record,原來有好多有趣的發現!

 例如,我發現3年前,那時還未興WHATSAPPSMS還很盛行的年代,我曾經Sent過一封SUBJECT為「嘈醒晒」的EMAIL給老闆身邊的要員!(幾唔識死!不過,其實,我跟她也蠻熟的!若不,也不會以中文及口語來出這個EMAIL啦!)

電郵背景︰前一晚,被那同事在1:53amSMS 吵醒,之後便失眠,直到4am好不容易才再入睡。睡不到3個小時,又要爬起身去上班!=.=

 回到公司,便給她寫了這個EMAIL

 你昨天問的那個seminar對方仍未出confirmation (他們通常會在seminar的三日前/ confirm)。打過去查,但所有電話都留言。


另外︰

1. 我知你放大假都要做野,好同情,不過,你做到幾夜都隨時可以,而我第二日要返工!

2. 我又唔係你上司,你比我知道你做到咁夜,我都冇權升 / 加你人工!(除非你想我forward 比老細)

3. 你問既事唔係緊急到要即時回覆,下次可唔可以出email

4. 識你咁耐,都估到你怕自己唔即刻問會唔記得,係咪?如果你怕自己聽日唔記得問,可唔可以都send email問?

5. 請考慮同事放左工、要休息呢個咁卑微既人類基本需要!唔係個個比人嘈醒都可以得番!


我係認真架,send sms之前,為同事諗! 唔該!

1:53am sendsms呀!作死你呀!我尋晚4am先得番!你個顛仔!

 

你說,你說!問一些一點都不URGENT的事!為什麼要半夜三更問?

那時多大膽,以為自己跟她還有點交情,可卻忘了她是大紅人,可能會在其他工作上報復,幸好,她不是這樣的人,還真心的回我一個道歉EMAIL

經過此事之後,再加上近年那些WHATSAPP GROUPS裡,我有很多返SHIFT的同事,會在11PM下班後,開始大傾特傾(他們開論壇的黃金時間大約是2AM 4AM)

所以,我培養了一個FLIGHT MODE的習慣,總之,一想睡就調教為FLIGHT MODE、熄WIFI

自始,終於有覺好瞓!

* 今日隱藏主題,其實我有時都好佩服自己那股不顧後果的膽識!Heheheee..

沒有留言: