星期三, 1月 21, 2015

預告︰同你一齊去旅行

你冇睇錯,我都冇打錯!哈哈!

今日下午 (免費機票,所以今次是午機去,早機返!),鐵甲人帶我去日本大阪!

雖然,旅行期間不會UPDATE BLOG,不過,我會在FACEBOOK PAGE 邊玩邊食邊同大家分享!REAL TIME跟大家報告!

所以,未LIKE我的FACEBOOK PAGE,今日快DLIKE啦,我晏D就飛架喇!^^




4 則留言:

Unknown 說...

YEAH~~買多O的...我都剛剛新年去左個Shopping trip...呵呵~~~

Little Sugar 說...

Long time So chat Sweetroy! how are u?

我唔係買左好多,因為大部分日子都係SIGHT SEEING多D,我連百貨公司都冇入過~~~

Unknown 說...

同老公去買唔到...同姊妹去先可以盡情購物...哈哈哈哈~~

不過去睇景係不能夠同時購物的...呵呵呵呵~~

Little Sugar 說...

Sweetroy, 我未試過咁少時間SHOPPING架!不過,都好正,去到日本心情都唔同晒^^