星期五, 2月 06, 2015

COMME CA ISM

人真的會變的!以前,我去日本看都不會看COMME CA ISM,因為它的衣服很簡約風,很少粉紅粉紫有LACE,所以,我去那麼多次日本,也沒有看過,就算看了,也不會有收獲。

今年,我只有5分鐘左右的時間,終於見識到日本不是說笑的減價,然後買了一件COMME CA ISM深灰色的大褸,看起來有像長身羽絨的,CUTTING簡約,好好襯,價錢減到6000YEN,即不用HKD$400,就有一件長褸了!質地好,又夠暖的啊!不過,黑褸好難拍照,所以,我就不POST相了。

在付錢前,我還沿途去Cashier時,順手買了一條個款襟興,質地柔軟的頸巾給老弟,才1500YEN,即HKD$99咋!

日本減價呢……真係平到冇朋友!如果不是只剩5分鐘就CLOSE,我會 埋去童裝,雖然我沒有小朋友,但買給好姐妹的BABIES也可以嘛!


好想下次再一月去日本,真的減得好得人驚,太不可思議了!

7 則留言:

Unknown 說...

我就係剛剛跨年去囉...超平超興奮...其實減價前已經買得好開心...因為部份貨品已經60%OFF

Little Sugar 說...

Sweetroy, 係啦!日本既減價先算減價嘛!香港而家,減價都唔想買!

Unknown 說...

我去旅行前同後, 係香港都係零購物意欲, 其實咁樣去旅行都好抵...哈哈哈哈哈哈哈

Little Sugar 說...

Sweetory, 我返黎香港咁耐,又真係未買過野WOR……哈哈

Unknown 說...

我返黎個半月啦...暫時仲未買得好勁...哈哈哈

Little Sugar 說...

HAHA, 我都係返黎10幾日咋原來,唔怪知仲未SHOPPING過啦!OH, 唔係,尋日在DO RE ME買左條紗裙:P

Unknown 說...

finally...你買左條紗裙...哈哈~~~