星期四, 6月 25, 2015

日本必買藥妝!PAIR ACNE 暗瘡膏

如果生暗瘡有專家級,我相信我可以攞暗瘡傑青!我是試過生暗瘡生到要睇醫生,食了一整年西藥,及後再加中醫調理,本來好多焦點的臉,近來才好一點。所以,我用過海量多的暗瘡膏,這是我近來覺得效果很不錯的。

這是獅王出品的PAIR ACNE 暗瘡膏,之前看一位空少的推介,之後去日本大阪藥妝店就真的照單執藥買回來。

它清爽、易吸收,質地似乳液多過藥膏很易推的,乾了之後就變透明,上了妝都用得,絕對神不知鬼不覺。而最好的,當然是有效!但由於我每次一生暗瘡就強迫症般,把這PAIR ACNE 暗瘡膏帶在身,一日狂搽一萬次 (無咁多次喇!不過,肯肯定有10次以上!),所以,我不知道,其實正確地搽多少次才有效。

如果你也有暗瘡煩惱,試一下這PAIR ACNE 暗瘡膏啦!有14g24g之分,我買的是小的,但每次用的份量都好少,有效期竟可到20186月,希望我限期前不會用光喇!(咁就即係……我冇生暗瘡啦!哈哈!) 另外,如圖,還有一支粉紅色的,不知有什麼不同,但我見大家都在買藍色,所以買的時候也沒有多想。

14g裝稅入是718YEN,即約HKD$45左右,好像香港沒有在賣,大家自己去買,或請代購幫忙吧。

     -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





砂糖我開了個FACEBOOK PAGE,大家想緊貼我既UPDATE,以後有傾有講,有筍野又可以即時分享,就去LIKE一下啦!


沒有留言: