星期三, 1月 29, 2014

化個靚妝過年

這個星期爆忙!挨年近晚,公司一如以往都好多工作,家裡要大掃除,一個人一雙手,真的好累!所以,跟大家講一聲,砂糖決定提早「收爐」,明天不出blog,跟大家馬年才再見!(即初五那天喇!) 也要跟大家道歉喇!搬BLOG之後,我常SET錯出BLOG的時間,所以,昨天出的「奶油餐包」大家早上都沒有看到吧?因為,我把時間SET了在晚上9時。。。。。。
 
今天跟大家分享一個很「旬」的服務!
 
228日前,可到Lancôme 預約一個化妝服務,她們的專業化妝師會為你化個靚妝 (full makeup啊!),而這個服務的$280費用,可全數換購正價的彩妝產品!
 
我剛好對她們的某新出產品有興趣,所以,櫃姐建議,不如新年到她們的分店,免費化個妝,靚靚去拜年之餘,又可以親身試一下那新產品才買啦!所以,她為我約了大年初二11時,早早化個妝才去拜年!如果大家都想試一下這個化妝服務,快去跟她們預約啦!不過,提一下大家,她們初二才啟市!
 
而我會在新年過後,跟大家分享一下,這次的妝,還有那個新產品!
 
祝各位姐妹馬年身體健康!開開心心!
 

3 則留言:

MayMay Lee 說...

hihi sugar,之前有見到你出blog介紹clarisonic隻洗面機,想問下係咪真係有用?因千幾蚊真係有點貴...Thanks

Little Sugar 說...

MAY MAY,買啦!只買洗面那部就得啦!我有朋友,佢只買了MIA 2洗面,用舊左既刷頭先用黎FOR BODY~ 去旅行帶部MIA 2又細又方便!仲要平過我部好多!

MayMay Lee 說...

hihi Sugar,先多謝你回覆,我等你回等到頸都長,因我搵唔返你之前個post。
因我之前都買左部日立導入導出機,但發覺對於我來講,冇乜用,我驚今次又係咁,我唔想再浪費錢...
我想問,對黑頭,粉刺,收細毛孔果d有冇用架,因我冬天係勁乾,個鼻勁甩皮,每晚有full mask就好少少,少full晚又甩皮。。。
仲諗緊買唔買,想你分享下,thanks