星期二, 9月 29, 2015

Sewing Addict handmade hat in Hong Kong

今天再分享一家手作IGSewing Addict!也是手作帽子!

Sewing Addict 也是100%香港人製作的手作帽子!價錢超值!

大家看了就知道!

SUGAR我選了Bucket雙面漁夫帽,加再選了特別的外國布料,再加$5郵費,全部才$185

牛仔布這邊不用加錢。

另一邊的冬天粉藍布就要加$45

雙面真的好正!一帽兩款!帶去旅行襯衫一流!

ORDER到收到大約710天左右,好快手!手工車線都無得頂,由於是TAILOR MADE的,所以,真的感受到製作者的用心,這跟大量生產的感覺就是不一樣。

我又多一頂FIT頭圍又是自己喜歡的布料手作帽子了!

Instagram: @sewingaddict (挑款式)
Instagram: @sewingaddict_2 (挑布料)

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





砂糖我開了個FACEBOOK PAGE,大家想緊貼我既UPDATE,以後有傾有講,有筍野又可以即時分享,就去LIKE一下啦!






沒有留言: